sobota, 16 kwietnia 2011

Witam :)

Witam serdecznie :)
Założyłam tego bloga, ponieważ potrzebuję motywacji do nauki języków obcych oraz ciekawych wskazówek jak umilić sobie poszerzanie wiedzy :) Liczę na Wasze sugestie!
W maju czeka mnie matura, zdaję angielski podstawowy i rozszerzony, dlatego na razie większość czasu będę poświęcać właśnie temu językowi. Moim największym problemem jest speaking, zupełnie nie wiem jak przygotować się do egzaminu ustnego. Jakieś rady?
PS. Dodałam kilka blogów do linków, mam nadzieję, że autorzy nie mają nic przeciwko? Jeśli tak, to napiszcie, a usunę Wasz blog z listy.

4 komentarze:

  1. hej :) powodzenia w pisaniu i nauce
    autorka Bloga o języku chińskim i Bloga o nauce języków nie ma nic przeciwko umieszczeniu linków, a nawet się cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Patrycja!
    Ja mogę jedynie zacytować Ev i powiedzieć, że miło mi ze "Światem Języków Obcych" u Ciebie gościć :) Z wielką chęcią umieszczę linka do twojego bloga u siebie, jeśli oczywiście nie masz nic przeciwko ;) Również się cieszę i mam nadzieję, iż uda Ci się maturę zdać bardzo dobrze.
    Co do mówienia - najlepsze są zawsze konwersacje z użytkownikiem danego języka. Jeśli takowego jednak nie masz pod ręką, bądź trudno Ci go zdobyć to staraj się mówić do siebie, do kota/psa, robić shadowing filmów, nagrań w języku angielskim w dość sporych dawkach. Nagrywać siebie i patrzeć co można polepszyć. Zasada jest w sumie banalna - im więcej mówisz, tym lepiej mówisz.
    Pozdrawiam, życzę powodzenia i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :)
    widzę, że mamy podobne blogi :) ja też uczę się i właśnie w tym celu jest mój blog, poza tym taki pomysł podsunęła mi Ev :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, ciekaw jestem, jak bardzo prowadzenie takiego blogu wpływa na Twoją motywację. A kilka porad może uda Ci się znaleźć na moim blogu. Na razie jest mało rozbudowany, ale będę rozwijał go stopniowo. Jakby co, zapraszam na http://swiatpelenjezykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń